Fotografia biznesowa
Fotografia wizerunkowa to bardzo ważne narzędzie w komunikacji biznesowej, ponieważ stanowi nieodłączny element marketingu. Obecnie, zdjęcia nabrały szczególnego znaczenia i są
mocnym punktem przekazu. Dlatego sesją biznesową powinny się zainteresować przede wszystkim przedsiębiorcy i osoby, dla których osobowość i wizerunek mają duże znaczenie, szczególnie w takich branżach takich jak: prawo, doradztwo finansowe, inwestycje, konsulting, szkolenia, nieruchomości, księgowość, wsparcie biznesowe. Odpowiednie przedstawienie wizerunku prezesa czy pracowników, potrafi zbudować zaufanie potencjalnego klienta, partnerów biznesowych i wpłynąć na wizerunek marki.

Profesjonalna fotografia biznesowa jest tak samo ważna jak kompetencje i doświadczenie pracowników. Nie od dziś wiadomo, że liczy się pierwsze wrażenie i od tego zależy w jaką stronę będzie rozwijać się relacja także biznesowa. Zwykłe, niedokładne i amatorskie zdjęcia mogą zepsuć wizerunek już na samym początku. Tym bardziej, że zdjęcie jest pierwszym komunikatem dla klienta, a dopiero potem jest widoczny przekaz w formie tekstu.

Aby mieć pewność, że sesja będzie udana, warto skorzystać z usług specjalistów, poszukać studia z doświadczeniem i bogatym portfolio sesji wizerunkowych.
Do wykonania dobrych zdjęć potrzeba także przygotowania się, od “wyspania się”
po odpowiednią stylizację włosów i ubiór czyli głównie popularny dress code.
Sesje mogą być wykonywane w studio, w biurze czy nawet w plenerze.
Takie zdjęcia muszą spełniać określone warunki. W fotografii wizerunkowej niezwykle istotna jest jakość, sposób oświetlenia oraz dokładna obróbka zdjęć, powinny też być zgodne z wizerunkiem i misją firmy i wykonane z starannością o każde detale. Wyniki takich sesji są wykorzystywane w wielu kanałach marketingu najczęściej na stronach internetowych, jako zdjęcie profilowe w mediach społecznościowych: na Faceebok-u, Linkedinie, Instagramie, Golden Line czy także w dokumentach CV. Warto zainwestować w dobre studio aby nasz wizerunek wzbudzał wiarygodność i rzetelność oraz określone emocje i zachęcał do współpracy czy zakupu naszych usług.
Wizerunek to niezwykle istotny element pracy, bez wątpienia może także pomóc lub nawet zaszkodzić naszej pozycji, dbajmy o niego nie tylko podczas pierwszego wrażenia.
