mbr-1920x957.jpg
| WITAJ W NASZYM WIRTUALNYM BIURZE

Twoja poczta

w dobrych rękach

Dobry adres dla firmy to tylko początek. Mamy do zaoferowania znacznie więcej.

My działamy stacjonarnie,
po to, żebyś Ty mógł pracować zdalnie.

WIRTUALNE BIURO

Sami jesteśmy przedsiębiorcami i wiemy, że coraz większą wagę przykłada się do automatyzacji procesów biznesowych. Nasza usługa rozwija się każdego dnia, po to aby dać Tobie możliwość zarządzania firmą z jednego miejsca.

Siedziba

Adres do celów rejestracyjnych firmy - organizacji.

Przechowalnia

Możemy przechować Twoja pocztę do czasu aż ją odbierzesz lub odesłać zbiorczo na wskazany adres.

Poczta

Odbierzemy Twoją pocztę zgodnie z Twoimi wytycznymi.

Sala Spotkań

Do Twojej dyspozycji mamy przygotowaną w pełni wyposażoną salę konferencyjną, która pomieści 25 osób.

Skany

Jeśli tego chcesz, będziemy otwierać i skanować Tobie Twoją pocztę.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas jednym z najważniejszych priorytetów.

Powiadomienia

Poinformujemy Cię o każdej przesyłce z pomocą SMS lub e-mail.

Umowa

Nie musisz nad odwiedzać osobiście. Wystarczy wypełnić i opłacić formularz na naszej stronie.

Cennik Usług

*Wszystkie podane ceny są cenami brutto. Zawierają podatek VAT 23%.

1. Adres do celów rejestracyjnych
2. Odbiór i przechowywanie korespondencji
3. Przesyłanie informacji o odebranej korespondencji (SMS, E-Mail, Telefon)
4. Skanowanie i wysyłanie odebranej korespondencji (limit skanowania: 50 stron miesięcznie)
5. Dostęp do sali konferencyjnej

(limit godzin: 5 godzin w miesiącu)

Koszt skanowania dokumentów poza pakietem: 1zł/strona. Koszt wysyłki poczty do Ciebie po Twojej stronie.

184,50 PLN

Płatność miesięczna

(zobowiązanie 3 miesięczne)

Dobra opcja na start dla każdej firmy. Pełny zestaw usług, niska opłata.

1476,00 PLN

Płatność roczna

(zobowiązanie roczne)

Opcja dla zdecydowanych. Duża oszczędność w skali roku.

1200px-SumUp_logo_ModernInk_RGB-FullLogo_web_400width (1).png
logotypy.jpg

FAQ

Wirtualne Biuro

Czy mogę zawrzeć umowę zdalnie?


Oczywiście. Procedura jest prosta i zajmuje chwilę. Wystarczy wypełnić i przesłać formularz zgłoszeniowy oraz dokonać opłaty za wybrany pakiet. Opłata za zgłoszenie jest równoznaczna z zawarciem umowy.




Czy otrzymam potwierdzenie zawarcia umowy?


Tak. Kiedy tylko zostanie nadany numer NIP (chyba, że już jest) dla zgłoszonej firmy, wtedy wystawiamy potwierdzenie zawarcia umowy oraz fakturę VAT.




Dlaczego muszę podać adres do korespondencji?


Zdarzają się sytuacje, kiedy chcemy wysłać Tobie zbiorczo Twoją pocztę. Działamy zdalnie, współpracujemy z firmami działającycmi na terenie całego kraju. Może się okazać, że nie będziesz mieć możliwości odbioru osobistego swojej korespondencji.




Czy mogę sobie zastrzec, aby moja poczta nie była otwierana i skanowana?


Jasne, że tak. Bez Twojej pisemnej zgody na otwieranie i skanowanie poczty przychodzącej pozostanie ona zamknięta i będzie czekać na Twój odbiór lub inne dyspozycje związanej z jej obrotem.




Czy mogę sobie zastrzec, aby poczta polecona nie była przyjmowana?


Nie musisz niczego zastrzegać. Bez nadanego nam pełnomocnictwa pocztowego nie mamy prawa odebrania Twojej poczty poleconej. W takiej sytuacji informujemy o przyjęciu Awizo pocztowego.




W jaki sposób mogę nadać pełnomocnictwo pocztowe?


Pełnomocnictwo pocztowe można nadać w dowolnej placówce pocztowej w Polsce. Wystarczy mieć ze sobą swój dowód osobisty oraz aktualny wyciąg z KRS lub CEIDG. Pani przy okienku musi wiedzieć, że jesteś właścicielem, prezesem lub pełnomocnikiem firmy i widniejesze w w/w dokumentach. MUSISZ BYĆ OSOBIŚCIE. Będą Tobie też potrzebne nasze dane, żeby Pani przy okienku wiedziała komu nadajesz pełnomocnictwo. Te dane otrzymasz po zawarciu z nami umowy.




Czy umowa wygasa automatycznie?


Dotychczas tak było. Od 1 stycznia 2022 roku to zasada ulega zmianie. Ponieważ główną usługuą wirtualnego biura jest "adres" do zakończenia umowy konieczne jest Twoje pisemne wypowiedzienie usługi (może być w treści maila) oraz dokument poświadczający dokonanie stosownych zmian we właścimy rejestrze (KRS lub CEIDG). Z chwilą otrzymania takiego pisma zawieszamy naszą współpracę zostawiając 1-miesięczny bufor na przekazanie "jeszcze docierajacej do nas korespondencji" oraz odbiór zaległej poczty. W przypadku braku powyższych dokumentów - traktujemy, że umowa trwa dalej na czas nieokreślony w rozliczeniu miesięcznym. Prosimy pamietać, że samo wypowiedzenie nie wystarczy. Musimy mieć dokument o zmianie lub wykreśleniu adresu z KRS lub CEIDG.




Ile czasu trwa rejestracja umowy-adresu?


Wszystko zależy od Ciebie. Czym prędzej otrzymamy od Ciebie komplet informacji oraz opłatę - tym prędzej będziesz mógł działać. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się naszą recepcją.




Czy wirtualne biuro jest bezpieczne? Czy nie będzie problemów z Urzędem Skarbowym?


Działamy na lokalnym rynku już od kilku lat. Urząd Skarbowy zawsze sprawdza firmy, które się rejestrują pod naszym adresem. Ta kontrola słyży tylko temu, by potwierdzić, że firma faktycznie zawarła z nami umowę. Zdażają się wirtualne biura, które działają w mieszkaniach lub garażach.. My profesjonalnie podchodzimy do naszych usług. Posiadamy recepcję z obsługą i salę konferencyjną np. do spotkań zarządu. Z naszej strony nie odczuliśmy żadnych problemów z lokalnym US. Jeśli wypełniłeś i opłaciłeś formularz to my potwierdzamy do US Twój status współpracy z nami. Nie bierzemy jednak odpowiedzialności za Twoją historię z US lub innymi urzędami. Na to nie mamy wpływu.




W jaki sposób otrzymam powiadomienia?


Wszystko zależy od tego, jakie usługi dla Ciebie realizujemy. Jeśli masz aktywną usługę skanowania to powiadomienia ograniczają się do wiadomości e-mail. Jeśli mamy tylko odbierać pocztę to głównie wysyłamy SMS. W skrajnych przypadkach korzystamy również z kontaktu telefonicznego.




Na jaki czas jes zawierana umowa?


Umowa jest zawierana na czas określony zależny od wyboru modelu płatności. Jeśli zamierzasz korzystać z naszego adresu, krócej niż 12 miesięcy proponujemy wybrać model płatności miesięcznych. Opłata miesięczna zobowiązuje Cię na 3 miesiące,potem umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony. Możesz w każdej chwili wypowiedzieć umowę zgodnie z OWN. Opłata roczana zobowiązuje Cię na 12 miesięcy, potem umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony. Możesz w każdej chwili wypowiedzieć umowę zgodnie z OWN.




Czy mogę w każdej chwili zmienić model płatności?


Tak, w każdej chwili możesz przejść z płatności miesięcznych na roczne i na odwrót.





Sala Konferencyjna


 

Chcesz wiedzieć na bieżąco co się u nas dzieje? Dostać info o ciekawych eventach lub narzędziach biznesowych? Zapisz się do naszego newslettera.

O Nas

Na bieżąco podejmujemy się nowych wyzwań. Rozpoczęło się od wynajmowania biurek i adresów. Aktualnie budujemy platformę wymiany usług. Rozwijamy klub biznesu. Pracujemy nad aplikacją dla Twojego biznesu.

Chłodna 5A, 83-110 Tczew

Polska

+48 58 350 19 59

biuro_at_biznespunkt.pl

Pomyślnie zapisałeś się na listę!